Filtros : "Gonçalves, Lia Lopes" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Occupational Therapy International. Unidade: FM

    Subjects: CRIANÇAS EM IDADE ESCOLAR, CRIANÇA-PROBLEMA, COMPORTAMENTO AGRESSIVO, ATIVIDADE ESCOLAR, APRENDIZAGEM

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GONÇALVES, Lia Lopes et al. Massage and Storytelling Reduce Aggression and Improve Academic Performance in Children Attending Elementary School. Occupational Therapy International, v. 24, n. 1, p. 1-7, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1155/2017/5087145. Acesso em: 01 maio 2024.
    • APA

      Gonçalves, L. L., Voos, M. C., de Almeida, M. H. M., & Caromano, F. A. (2017). Massage and Storytelling Reduce Aggression and Improve Academic Performance in Children Attending Elementary School. Occupational Therapy International, 24( 1), 1-7. doi:10.1155/2017/5087145
    • NLM

      Gonçalves LL, Voos MC, de Almeida MHM, Caromano FA. Massage and Storytelling Reduce Aggression and Improve Academic Performance in Children Attending Elementary School [Internet]. Occupational Therapy International. 2017 ; 24( 1): 1-7.[citado 2024 maio 01 ] Available from: https://doi.org/10.1155/2017/5087145
    • Vancouver

      Gonçalves LL, Voos MC, de Almeida MHM, Caromano FA. Massage and Storytelling Reduce Aggression and Improve Academic Performance in Children Attending Elementary School [Internet]. Occupational Therapy International. 2017 ; 24( 1): 1-7.[citado 2024 maio 01 ] Available from: https://doi.org/10.1155/2017/5087145
  • Unidade: FM

    Subjects: PSICOLOGIA DA CRIANÇA, MASSAGEM, EDUCAÇÃO ESCOLAR, SOCIALIZAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GONÇALVES, Lia Lopes. Efeito da prática de massagem e da contação de história na socialização de crianças em ambiente escolar. 2014. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2014. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/5/5170/tde-29042014-091716/. Acesso em: 01 maio 2024.
    • APA

      Gonçalves, L. L. (2014). Efeito da prática de massagem e da contação de história na socialização de crianças em ambiente escolar (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/5/5170/tde-29042014-091716/
    • NLM

      Gonçalves LL. Efeito da prática de massagem e da contação de história na socialização de crianças em ambiente escolar [Internet]. 2014 ;[citado 2024 maio 01 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/5/5170/tde-29042014-091716/
    • Vancouver

      Gonçalves LL. Efeito da prática de massagem e da contação de história na socialização de crianças em ambiente escolar [Internet]. 2014 ;[citado 2024 maio 01 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/5/5170/tde-29042014-091716/
  • Source: Journal for specialists in pediatric nursing. Unidade: FM

    Subjects: CRIANÇAS, MASSAGEM, RELAÇÕES MÃE-CRIANÇAS

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CRUZ, Cláudia Marchetti et al. Learning and adherence to baby massage after two teaching strategies. Journal for specialists in pediatric nursing, v. 19, n. 3, p. 247-256, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1111/jspn.12076. Acesso em: 01 maio 2024.
    • APA

      Cruz, C. M., Caromano, F. A., Gonçalves, L. L., Machado, T. G., & Voos, M. C. (2014). Learning and adherence to baby massage after two teaching strategies. Journal for specialists in pediatric nursing, 19( 3), 247-256. doi:10.1111/jspn.12076
    • NLM

      Cruz CM, Caromano FA, Gonçalves LL, Machado TG, Voos MC. Learning and adherence to baby massage after two teaching strategies [Internet]. Journal for specialists in pediatric nursing. 2014 ; 19( 3): 247-256.[citado 2024 maio 01 ] Available from: https://doi.org/10.1111/jspn.12076
    • Vancouver

      Cruz CM, Caromano FA, Gonçalves LL, Machado TG, Voos MC. Learning and adherence to baby massage after two teaching strategies [Internet]. Journal for specialists in pediatric nursing. 2014 ; 19( 3): 247-256.[citado 2024 maio 01 ] Available from: https://doi.org/10.1111/jspn.12076

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024